Tuesday, November 2, 2010

Pengebom MATI!!!

Saja nak tulis pasal cerita yang agak lapuk tetapi cam kelakar bila diceritakan pasal kita dah tahu perangai depa but saja ungkit untuk jadi bahan ketawa. Al kisah 3 mangkuk yang digelar hiroshima,hotdowh dah hutang. Masing masing benci masing masing tetapi masing masing tak sedar persamaan antara mereka bertiga. kisahnya hiroshima ni nak kata orang berada memang berada. Anak pilot, mak former stewardess, tetapi anak perangai macam lan(CAU!!!). Manakala Hotdowh ni plak tak tahulah hanya Allah sahaja dia kaya atau tidak, kenalan nak kata lama pun tidak baru pun tidak tetapi pandai bercakap. Yang terakhir hutang ni terus terang dr apa kita nampak family seperated, tidak suka cari kerja but nak duit sahaja, pandai bercakap juga. walaupun mereka ni nama start ngan abjad 'H' tetapi diaorang bukan adik-beradik. diaorang hanyalah mangkuk yang mempunyai persamaan iaitu seek for attention/attention seeker/bullshit-ed/bajet player. kisah pertama start ngan si hotdowh dulu kerana dialah orang yang ingat leader dalam group. dia ni tak tahulah suka cakap banyak orang suka dia,gangster, kaya dan lalalala. tetapikan yang sebenarnya dia ni suka perasan seorang diri. muka macam 'din'. pastue nak gebang sana sini. terus terang kau tak perlu jadi kaya untuk cari kawan kau tak perlu jadi perfect di setiap mata manusia pasal setiap orang ada kelemahan dan kelebihan cuma jangan tutup kelemahan anda. and trademark dia "aku baik kut(sambil buat jari peace ala cam aku baik tetapi sebenarnya aku nakal)" camtuelah. Pastue dia akan ulang yang dia sudah reject banyak gadis and banyak gadis kecundang ngan dia pasal tak dapat dia. kelakar? memang kelakar gila siot!!! ahahahaha pastue bajet gangster sana sini. aish abe, cheq pun skema jer kat sekolah buke gangster sekole dulu. ambo hanya suko sakat manusia jo. jadi mangkuk ni pun melarikan diri dgn hati sedih tak dapat merasa jadi hebat pasal sememangnya kami semua tak hebat pun. kami semua pun kentut tercirit. jadi after si mangkuk bernama hotdowh chalo bette, naiklah seorang mangkuk baru jenama onex pula nak tunjuk hebat, thismangkukcalled Hiroshima. Dia bukan seorang jepun,italy,Us,arab mahupun India tetapi dia hanyalah insan biasa yang suka ingat dia ni darah campuran(memang dia campuran cuma ntah aish). Dia ni lagi best, dia suka bercerita tentang dia pandai kat sana sini, gangster sekolah, gaduh ngan ramai gangstarzzzz, ada scandal sana sini, suka kecoh and the best part pasal dia (bukan nak bangga), walaupun dia besar but aku dah sparing ngan dia. kalau ada gambar muka eden pucoh eden letak maklumlah eden muka mat lembut jer. ahahahah but dalam diam ambo ni hati pahlawe dalam dotA. ambo dok pehe dotA jadi tak main. dia ni ala ala fighter dusun kampung kentut. pastue dia ni kedekut karo gaklah(mungkin karo dia tak secantik mak dia jadi dia malu/segan/takut-takut nak kenalkan karo tue kat kami takut kami tercirit tgk muka minah tue macam baragas. ahahahah muka ala ala fighter kan. dia ni still berdendam ngan aku lagi sendiri pehelah apo berlaku. hahahah walaupun dah lama tak berspeaking but ada this one time pun dia berani cari pasal gak.ahahahaha. lucky ambo ngan dak dak ambo. aish if not you know what anei always says" we serve you better i said NO PORK NO PORKLAH!!!". But he's the pig, the rarest pig ever. you only see once in your calander. yes so hilang gaklah mangkuk dia dr tandas anei s.k. jadi mangkuk ni paling best,dia batu api sana sini gaklah,suka putar belit sana sini, suka buat fitnah sana sini, suka bajet gangster, suka bangga diri sana sini, suka bajet kaya banyak connection datuk sana sini, gila talak,gila gila,bajet gempak, kuat makan darah daging saudara saudari sendiri, dayus, dialah bernama Hutang!!!!! jeng jeng jeng.... Hutang ni dilahirkan di hospital. lahir lahir sudah pandai bercerita. kalah Hotdowh dan hiroshima. And suka labelled diri sendiri sebagai paling hebat sekali drpd sesiapa yang ada. ahahahha and dia ni suka punca orang bergaduh sesama sendiri. wujudnya mangkuk ni dalam hidup bukan bagi apa-apa kemajuan pun. bagi orang hilang kawan, awek, dan duit adalah. pasal hidup dia hanya bergantung kepada perempuan,perempuan bagi dia duit bagi dia anak bagi dia dosa but dia tak buat apa-apa tak tahulah dah kerja ke tak. and the best part is cita cita dia tinggi sangat, sampai nak beli benda yang tak masuk akal. bukan apa, kalau dia ada pekerjaan tak apa gak but ini tak buat apa-apa, nak cakap besar. dahlah hutang bertimbun. makin peninglah dia nak cari jalan nak bayar. aish. itu kalau tak bayar aish tergantung roh. terseksa babe. aish. and perangai tak pernah nak insaf. Aku ajak ke arah ke makrufan dia lagi kemungkaran. aku ajar bantai orang dia nak buat perzinaan. lagi elok kau pukul orang drpd berzina. hutang ooo hutang. ingat dowh keadaan family hang tue bukan stabil sangat jangan nak bercita cita tinggi, dahlah curang itu indah, curang ngan orang tak boleh blah aish. kesian  awek hang. exes hang pun aku cakap kesian. duit habis macam tue jer. si jantan plak dapat puaskan nafsu sendiri. ahahahahah dahlah hang punca aku putus saudara ngan member baik aku merangkap saudara si ex yang kononnya nak kau balik, sayang kau inilah itulah bullshit babi!!! astaghfirullah. Aku tak kisah orang nak kutuk apa kat belakang aku ke apa-apa but ingat siapa aku dan siapa kau. kau ngan aku lain. kau start ngan 'k' aku start ngan 'a' kalau aku bagi kau 'a' kau rasa kau boleh jadi sedap ke? kalau kau bagi aku 'k' aku jadi sedap pasla k bro.ahahahahha ingat satu benda Allah sentiasa menunggu kita semua kita lalai ngan duniawi. aku once lalai gak kawan but Alhamdulillah slowly nak kebaikan. lanun sekali sekala jer bro. Pastue hang nak cakap aku open citer sana sini 'pegang' kawan hang kalau aku hantar budak gi locked hang, hang marah tak? mesti marah betul tak? ahahhahaha jadi fikirlah sendiri. hang bukan makin bagus but makin mundur. serious. elok elok ada rumah ada mak nak gak duduk rumah awek, tipu mak kata ada duit beribu ribu but makl kau sendiri kantoikan kau depan aku. kau ingat, ayat aku tetap sama, kau sekarang dah tak ada sesiapa yang boleh bantu kau.and kau ni pentingkan diri sendiri.Ingat, kau senang sekejap susah lama.Kalau mak kau nampak keadaan kau yang sebenar,aish tak tahu nak bahaq apa. jangan!!!jangan!!! ahahahahahaha siapa makan cili dia yang terasa. jadi yang lain siapa yang faham-faham diam yang tak faham pun boleh bertanya. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment