Friday, November 5, 2010

Aku Paling suka bila

  1. Sound orang tak kenal tanpa sebab and suruh diaorang cakap bahasa kebangsaan 
  2. Ketawa padahal tidak kelakar
  3. membebel padahal tidak faham
  4. goyat kelate padahal tak reti dan bukan orang kelantan
  5. Straight foward especially bila perempuan tue ada asset yang buat aku tergoda( maaf aku bukan pervert dan aku juga bukan seorang perogol)
  6. korek hidung ngan kuku panjang
  7. pastu calit kat baju kat zara
  8. siapa beli baju zara and jadi mangsa aku terus terang aku mintak maaf atas kebodohan aku
  9. letak taik hidung dalam minuman orang aku tak suka( so far hanya 2 mangkuk je dah kena iaitu hutang and hiroshima)
  10. Naik kereta Aiman, Ilyas, Johnny and Tot
  11. tgk nelza cakap banyak ahahhaha kelakar and comel
  12. cuaca sejuk and minum mint tea and tgk orang buat lawak
  13. orang yang suka bajet besar hebat dah tak wujud langsung dalam hidup aku and harap-harap hang mati dalam Islam. ameen

No comments:

Post a Comment