Friday, November 5, 2010

Badan tough=berani?

Betul ke orang yang badan tegap, tough,besar, macam brock lesnar kuat,berani dan macho? okay Aku pun seorang yang category badan tough juga tetapi mengikut firasat aku badan tough/besar tak semestinya dia kering/berani. Aku pernah gaduh ngan ramai orang, bentuk fizikal besar hingga ke kecik, dr ramai hingga ke one on one. aku tahu mana yang berani dan mana yang tak. ada member aku badan kecik tetapi bantai orang kuat. ada yang besar tetapi jaga muka bajet sana sini macam ada cina kerja kat c.f selalu lepak kat Madina, Mutiara Damansara. ahahhahahaha aku suka cakap macam ni bukan aku tak puas hati ker apa but macam gila bajet sial!!! aish kalau nak tahu apa bezanya besar dan berani dan besar tetapi penakut tgk bebetul apa ada kat satu badan dia. takyah tgk muka, kekadang muka baik tuelah kita kena jaga-jaga. ntah apa ilmu dia ada.muka baragas macam brother kat karaoke semalam tue cakap lebat bila dia ramai tue yang dia berani. ahahahhahahaa poyo jer lebih. aish.

I'm a big fan of kimbo slice and jeff monson here's two picture to be an example:
Both are my idol. Tapi inilah jenis yang kita nampak memang truly fighter, bukan stock pussy jaga muka and all stuff. ala yang bajet bajet jer lebih. ahahhahahaha

No comments:

Post a Comment