Saturday, November 27, 2010

Akhirnya JATUH juga si mangkuk satu

Maaflah, kali ni citer pasal salah seorang 3 mangkuk. mangkuk ni yang bernama hutang yang akhirnya sudah takde harapan lagi dan baru baru ni ada seorang kawan cerita yang dia sudah pun clash ngan awek dia and dia sekarang dah takde tempat bergantung and ntah apa dia buat tak tahulah. and ada beberapa orang inform yang dia ada hantar msg yang dia boleh dapatkan apa ntah internet service ke apa ntah. hello kawan, berapa akli nak cakap yang semua benci kau( tak tahulah siapa lagi yang kau tipu kalau member aku, Naif kau tipu burukkan aku kat dia sumpah demi Allah, hanya Allah sahaja tahu apa nak buat ngan kau.), takde siapa percaya kat kau, even kawan baik kau sendiri tak mengaku kau ni kawan baik kau. aku rasa mesti si minah tue dah sedar apa yang berlaku sekarang. serious nama kau definitely busuk di semua tempat=). ingatlah aku cakap ni bukan pasal kau kawan aku ker apa, terus terang aku tak mengaku kau kawan aku, kau nak cakap aku ngan kau adik-beradik ker apa-apa, siapa kau? kau bukan abang aku, bahkan aku bukan budak kau ke apa-apa, kau takyah bajet sangatlah kawan. kalau kau betul apa kau cakap, dah lama kau buatlah kawan, and kau takkan jatuh melainkan kau ada seorang yang bodoh and tak percaya kat Yang Maha Berkuasa. Aku cakap lagi sekali, jangan kau cabar kesabaran aku, kau burukkan nama aku, aku hancurkan kau sekejap sahaja. terima kasih=)

No comments:

Post a Comment