Friday, October 22, 2010

Kau AuraKU!!!

Aku sekarang lihat makin ramai yang nak buat badan jadi ala ala wwe wrestler semua. semua nak gak masuk martial arts bukan pasla apa but nak tunjuk diaorang kuat . padahal aku rasa diaorang ni tak perlulah nak tunjuk sangat. ahahahah aish bukan apa aku dari dulu masuk martial arts and tak pernah bangga siapa aku. and ada yang bila dah badan besar nak ajak testing aku rasa cam kelakar sial.ahaahhahaa. aduih ala maklumlah nak jadi hero sangat. ala setakat badan jer besar tapi kalau muka jaga baik takyah kawan. kalau kau cakap blajar tomoi aku tak heran pasal tomoi basic/asas lawan tapi kalau kau masuk bjj(brazilian ju jitsu),krav manga(hand to hand combat), ninjutsu, silat baru aku respect pasal nak blajar benda alah banyak pakai otak daripada badan. kau lambat kau sakit. ahahahahhay tue sebab aku tak ada hal nak jatuhkan orang before this. jangan pandang rendah sangat kawan=D ahahahah sayang betul kalau diaorang ni jenis respect each other kan bagus.ahahaahahahha

3 comments: