Friday, October 22, 2010

Bila Cinta kini....

Sedih pula dengar lagu sedih sedih ni especially lagu Gio-bila cinta and aku kekadang cam jealous gaklah tgk orang semua ada pasangan masing-masing but aku jer takde and diaorang happy plak tue but tak maybe dah takde jodoh kut but aku percaya Allah akan berikan yang terbaik pada akan datang cuma aku kena banyak berdoa dan tidak give up. =)  Kekadang aku tgk seseorang itu walaupun dia ni bukan siapa but aku mudah tertarik ngan personaliti dia, rambut dia, cara dia handle the conversation it really fascinate me alot. ooo how I wish someone like her jadi my wife sumpah mesti happy tahap max kan=D eventhough dia tahu aku jenis tidak reti untuk mengucap kata-kata indah tetapi setiap perbuatan aku buat dia happy kecuali kentutlah.ahahahahahhahaha. hm... Aku sumpah masih rindukan ex aku yang telah bersama ngan orang lain. aku kena get over but ntahlah rasa cam tak boleh. aku lagi selesa orang pukul aku sampai aku hilang ingatan. tolonglah. aku nak lupakan 'itu' sahaja

No comments:

Post a Comment