Sunday, October 31, 2010

Gadis Indonesia

Aku bukan apa cuma aku sangat tertarik dengan gadis Indonesia kerana cara diaorang menjaga penampilan, menjaga orang yang tersayang dan jaga agama buat aku ingin mengawini mereka. ahahahah memang kelakar. Aku pernah date seorang dulu dan aku rasa dia memang kelakar. cuma pendiam. aish kalau ada gambar dia boleh aku post kat sini and tunjuk kat korang siapa dia. ahahaha ada yang jealous ngan aku(bukan nak bangga but rezeki) pasal dapat awek tue sekejap jer.ahahahaha banyakkan aku gelak. YA AKU MEMANG SUKA SENYUM DAN GELAK BUT JANGAN INGAT AKU TAK RETI NAK BUAT KAU JATUH DAN SAKIT DAN MUNGKIN TAK DAPAT BANGUN LANGSUNG!!! Aku berbangga jadi warga Malaysia. Aku bangga kerana cara mereka memang sistematik. Negara yang berbilang kaum yang mengajar pelbagai budaya dan bahasa. Sayangnya kalau aku ni adalah seorang yang rajin mungkin aku boleh belajar semua bahasa untuk kebaikan.=) Cuma rakyat Malaysia ni semua dah rosak. bukan sahaja dari luaran but fikiran sekali. Semua hanya fikir pasal nak jadi famouslah inilah itulah maruah tergadai macam tue jer. Ya AKU JILAT APA AKU LUDAH!!! ahahahaha. Aku paling pantang bila ada yang nak gedik gedik plak. ada plak yang nak bajet sana sini nak jaga standard. And ada plak yang nak speaking 24 hours. Ya, saya faham awak tue english fluent gila but ingat bahasa kita lagi indah bila ditutur. pernuh ngan kiasan. Jangan anggap speaking itu menunjukkan standard awak, dalam Islam ada menyebut belajar bahasa itu adalah salah satu ilmu. guna ilmu untuk mengembangkan agama Islam untuk kita berdakwah kepada orang yang tidak mengenali apa itu Islam. back to Gadis Indonesia, aku terus terang cakap awek indon memang best=D tapi aku tak cakap diaorang perfect. tak semua orang perfect. aku serious ingat nak cari bini pertama dr negara seberang(wah belum apa-apa lagi dah fikir bini pertama kedua ketiga).ahahahaha InsyaAllah kalau aku mampu untuk membimbing wanita aku akan kahwin 4. bukan kerana nafsu tetapi untuk mengelak drpd berlakunya gejala kurang sihat seperti lesbian and all stuff.

P/S: dapat bini macam Sherina kan best. sekali betul betul dapat. Alhamdulillah.=D

No comments:

Post a Comment