Thursday, October 28, 2010

All Muslim please read this

Bismillah~Ya Allah, lindungi kami,hamba-Mu drpd sebarang kecelakaan, sebarang musibah dan jauhi kami drpd tipu fitnah Dajjal Al-Masihi dan Ya Allah Tuhan Yang Maha Zat Alam, bantulah saudara kami yang berada di Indonesia yang sedang menghadapi pelbagai dugaan. Ameen~

"Ya Allah,kami redha ngan cabaran dan dugaan yang Kau beri kepada kami. Sesungguhnya kami tahu cabaran dan dugaan ini untuk menguatkan lagi keimanan dan ketaqwaan kami kepada-Mu. Kami akur dengan kekuasaan-Mu Ya Allah Ya Malik"

. Indonesian kini ditimpa lagi musibah. Sudahlah jatuh ditimpa tangga pula tu. itulah pepatah yang sesuai dengan apa yang berlaku di Indonesia. Negara Indonesia terletak dia Asia Tenggara berjiran dengan Negara Malaysia dan Singapura antara negara Islam republik terbesar. To All Muslim from the whole world, let us pray to Allah seek for forgiveness, help our borthers and sisters from Indonesia, Palestine and any muslim country to give them strength to against the enemy, to help them through all the painful, to help them fight for their freedom and jihad for Allah and Islam. Allahuakbar!!! Allahuakbar!!! Allahuakbar!!!


No comments:

Post a Comment