Tuesday, January 25, 2011

LOL

Makin menjadi-jadilah orang orang zaman sekarang. Selalunya kita akan dengar manusia akan cakap kononnya dia adalah anak kepada orang berada/berharta atau orang kaya, pakai macam anak orang kaya, act like one of them, but kali ni kita akan nampak yang orang zaman sekarang lagi selesai nak mengaku diaorang ni orang bukan dari Negara Malaysia. Masing-masing taknak mengaku anak jati Malaysia. Anak kelahiran Malaysia.=P aish. Terus terang saya memang anak kelahiran Malaysia yang dibesarkan di luar negara dan kembali ke tanah air semula pada tahun berapa ntah saya tak ingat but yang saya pastie arwah adik kembar saya memang di semadikan di negara itu=). dan memang ada bukti yang kukuh mengatakan saya ini memang duduk disana untuk jangka masa yang lama tetapi saya masih anak kelahiran negara ini, Negara Malaysia. ahahah. Kelakarnya ada yang mengatakan kampung mereka ada yang kat london lah inilah itulah padahal lahir kat Malaysia. hometown = kampung HALAMAN/Negara Kelahiran bukannya negara yang kau pergi untuk holiday. kalau macam tu negara 'Kelahiran' aku ni banyaklah, pasal aku ni dari family yang kuat travel dr kecik lagi. Hahaha jadi rakan-rakan sekalian banggalah ngan negara kamu tue. saya bangga lahir di Malaysia but saya tak bangga ngan kerajaan saya tue jer. tetapi itu belakang cerita. yang penting kalau awak tue bukannya dr tempat toksah mengaku lah kalau bahasa awak pun/english pun dah kelam kabut. hehehehe terima kasih=D

P/S: "I miss my hometown in the united kingdom .. when I go to united kingdom?
29 minutes ago · Like · Comment"- hahahaha, give me a break will ya? "hahahha...
masa dulu time kecik saya dgn family gi holiday kat sana..." ahahahha

No comments:

Post a Comment