Thursday, February 10, 2011

Kawan,lawan atau apa?

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia kepada semua rakyat yang sedang membaca benda ni tak kiralah Malaysia ke Indonesia ke India ke China ke yang fasih berbahasa Melayu di alukan untuk membaca =).Aku bukan apalah, aku sebenarnya confused tau ngan apa yang berlaku sekarang ni. aku paling benci bila adalah hamba Allah ni dulu bukan main lagi kutuk mangkuk mangkak yang ditch dia, inilah itulah. Siap cakap diaorang nya knowledge rendah lah inilah itulah. cakap mamat tue lembutlah inilah itulah. aku pelik sebenarnya. apa yang sebenarnya berlaku. kacang lupakan kulit ke atau apa? aish aku rasa cam kalau mamat ni ada kat depan aku dah lama aku pegang sat. kalau member dia nak masuk campur silakanlah kalau kau berani. terutama yang bajet macam hebat sangat. alamak taiko kalau dalam internet hang hebat baik takyah pasal hangpa semua belum tgk dunia realiti lagilah. setakat cakap baik takyah. bah kata indon, lu ngomong kosong apa seyh? Sekarang dia boleh plak buat perangai camtue kat orang lain. the best part dia dahlah jilat apa dia ludah pastue dia ludah plak kat orang lain.aish. bawak bawaklah bertaubat kawan oi. Jangan lah ini macam kawan. Jangan sampai orang nampak kau macam bullshit dan pukimak. pasal kekadang orang macam ni lah puncanya ada puak sana sini. dan sahabat kau tue pun bukannya bagus sangat. manja dan hanya tahu bercakap jer. ahahahah kalau ni budak rempit gertak mesti dia menangisnyalah. pasal dia tue penakutlah. bajet jer lebih. tapi gua cakap ni bukan gua nak lu balik but gua terasa jerlah apa lu buat kat kami semua. ingat baliklah bila lu susah ada tak depa cari lu? tarakkan? bila lu senang siapa yang buat lu senang ? bukan depa gakkan? ahahah siapa jadi driver lu ke hulu hilir? siapa? ingatlah kawan, pasal perangai camtuelah kawan jadi lawan. kalau tikam pun tarak guna. lu hanya layak dibakar. macam kertas. benda bodoh buat apa simpan baik bakar betul tak?ahahahahha jadi fikirkanlah tarak puas hati atau lu tahu sispa lu baik lu mintak maaflah sebelum gua bersuara plak Ingat jangan hanya reti guna orang jer bai. lu tarak tahu apa yang menanti lu tue jer. lu bukannya boss gua ke apa. kalau gua kata gua nak makan lu nak tokak lu ngan kawan kawan lu apa lu mahu bikin? diam-diam yeah...

No comments:

Post a Comment