Saturday, December 11, 2010

Syukur Alhamdulillah

Tanggal 1 haribulan 12 2010aku akhirnya telah pun menamatkan zaman single ngan berjaya memiliki hati seorang wanita yang bernama jeng jeng jeng.... ahahahha aku rasa aku tak berani nak letak kat sini since banyak yang nanti nak kacau plak. but apa-apa hal pun aku bersyukur berkat kesabaran aku selama ini telah memberi rezeki yang lebih kepada aku .Alhamdulillah syukur . I am very grateful to Allah because, He gave me you, sweet heart=D ahahaha. To be short, me and her, we both has the same feeling, the same common and we both just realize that we both are left handed tu yang tambah geram lagi ahahahaha. WTV it is i I will share the picture of my beautiful soul mate we the right time has come.=D so be patient yeah

2 comments:

  1. thanks Auntie=D ahahaha nanti fahim tunjuk gambar=D kena gak minta permission drpd ma'am kang tak pasal pasal kena minta royalty ehehehe

    ReplyDelete